První model, který jsem vlastnoručně vyrobil v měřítku 1:43 byla TATRA 87. Ve své době byla vyráběna moderním postupem – odléváním epoxidové pryskyřice do lukoprenové formy .
Jak to bylo dál?
Z 50-ti vyrobených kusů mi do současnosti nezůstal žádný, všechny jsem je vyměnil za zahraniční modely v měřítku 1:43, protože jsem se v té době rozhodl pro sbírání této velikosti.
Vozům značky TATRA jsem zůstal věrný i v dalších letech, kdy jsem díky vstřícnosti a ochotě pracovníků tehdejšího muzea i továrny, především pana Karla Rosenkranze, paní Loščákové a dalších, získal podklady a dokumentaci pro výrobu dalších typů Tater pod značkou firmy FALM.
Stále považuji tyto automobily za nejpokrokověji konstruované s bezkonkurenčním nadčasovým tvarem karoserie. A proto chci, aby mé modely stále oživovaly vzpomínky na krásné automobily z Kopřivnice, které předběhly celý svět v konstrukci, technologii i designu.